Inte en helt vanlig söndag!

Dagen började med att jag klistrade på en ögonlapp på mitt vänstra öga. Imorgon ska jag igen träffa ortoptisten på sjukhuset för att dels få ett skrivet recept på ett par glas (ev boka tid för operation) och ta reda på min max skelning på mina ögon (där av ögonlappen på mitt öga). Lite lätt yr blir jag nu och ser suddigt på långt håll och har inget djupseende. Läskigt! 
Ska bli skönt att bli av med lappen imorgon. 
Så här ser jag ut. 

Planen för dagen var att ta det lugnt men det gick så där😉. 
Om jag säger så här att jag tog det lugnt men fick mycket gjort. Vilket är sant! 

Har fått många sådana syslor som jag vet behöver göras men dragit ut på det😉. 
Satt upp två krokar i duschutrymmet nere i källaren, bytt ut elementventil i Arvids och Elsas rum (ventilen var trasig så jag inte kunde lufta elementet, droppljud hela tiden), gjort pallen inne i bastun stabilare, lagat Jonathans dinosaurie, börjat ordna upp i hobbyrummet, flyttat på routern till ett bättre ställe, rengjort vattenkokaren, ordnat upp sladd och övrigt härva i skåpet över köksfläkten och har även tagit bilder till mitt nästa inlägg där jag ska visa hur fin min tvättstuga och duschutrymme blev.
Nästintill hel😉
Med hjälp av några gamla mjölkkartonger så är sladdhärvan löst. 

Och har även haft tid till att bygga/leka med legotågbanan med Jonathan. Och myst och tittat på den senaste Tingelingfilmen "Önskedjuret".
Jonathans 7 års present från oss (posten kom med den 3veckor försent). En MYCKET uppskattad present!!!

Så inte en helt vanlig söndag blev det i😉. 

Känner mig laddad för en 4 dagars arbetsvecka och sista dagarna innan jag går ner i tid. Från och med måndag nästa vecka jobbar jag 88% vilket innebär att jag slutar alla mina dagspass 15:30 förutom dom dagar jag slutar tidigare i mitt orginal schema😉. 

//Kristin

PS. Har även haft övernattsgäster (Erik och Molly och Sixten) som åkte hem på förmiddagen ds. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för fel på dina ögon?:/ varför ska du operera? Är det bara dålig syn eller något annat?

2015-04-26 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0