Så himla nöjd!

Tvättstugan har jag/vi kännt att den behövde renoveras sedan vi flyttade in i huset. Den var riktigt risig och mycket puts från väggarna hade lossnat från väggarna. Även den orangea plastmattan hade lossnat från grunden.
Även duschutrummet utanför bastun var verkligen illa där an. Vi fick till och med tejpa upp kaklet på väggarna i duschen med silvertejp och till slut fick vi nog! Allt detta har vi nu tagit tag i! Vi lejde bort duschutrymmet till en byggfirma och tvättstugan renoverade jag själv. Renoveringen i tvättstugan kände jag att jag ville behålla allt som såg bra ut och alla skåp och hyllor satt ordentligen fast och kände att det räckte med att måla om skåpen. Här nedan ser ni före och efter bilder!
 
Före bilder: 
Har tjuvstartat lite (innan bilden togs).
 
"Fake" panelen nere.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Testar ny utrustning till "mina angio tjejer" :). Utvärdering!!! Jag tycker vår mundering är bra som den är:). 
Så här såg duschutrymmet utanför bastun ut innan renoveringen. Silvertejpen syns lite ovanför duschdörrarna. 
 
Efter bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Min efterlängtade sy hörna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vad tycks?
 
// Kristin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0